سخنگوی دفتر رئیس‌جمهوری روسیه درباره حضور احتمالی ولادیمیر پوتین در دیدارهای آتی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال و جلسه احتمالی با رئیس معزول فیفا توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، دیمتری پسکوف در جمع خبرنگاران و در واکنش به این پرسش که آیا رئیس‌جمهوری روسیه از دومین بازی تیم ملی فوتبال کشورش در جام جهانی ۲۰۱۸ برابر مصر دیدن خواهد کرد یا خیر، گفت: پوتین فردا برای شرکت در جلسه شورای عالی دولتی روسیه و بلاروس به مینسک سفر می‌کند. به احتمال فراوان هم نمی‌تواند شاهد بازی زنده تیم‌های ملی فوتبال روسیه و مصر باشد.

سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه ادامه داد: البته ولادیمیر پوتین نکته‌های برجسته بازی روسیه و مصر به صورت خبری دنبال می‌کند و علاقه‌مند به پیگیری آن است. قطعا رئیس‌جمهور روسیه فردا در مینسک کارهای سختی نیز پیش‌رو دارد.

پسکوف درباره احتمال تماشای سایر دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال توسط پوتین گفت: برنامه کاری رئیس‌جمهوری روسیه به او اجازه تماشای هیچ یک از دیدارهای این رقابت‌ها در روزهای آینده را نمی‌دهد. پوتین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز برنامه کاری سنگینی دارد.

وی درباره دیدار احتمالی پوتین با سپ بلاتر، رئیس پیشین فیفا که در مسکو به سر می‌برد گفت: هیچ اطلاعی درباره این موضوع ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.