کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

وزیر ورزش و جوانان با تعدادی از تماشاگر ایرانی در روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر خطاب به این تماشاگران گفت: شما یار دوازدهم تیم ملی هستید و امروز جوانان پر افتخار تیم ملی فوتبال ایران نماد فرهنگ و هویت همه ما هستند. خوشبختانه با تمهیدات سفارت ایران و تلاش زیاد سفیر محترم ، با حضور پر شمار تماشاگران ایران از سراسر جهان ، تیم ملی تنها نخواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از فعالیت‌ها و همکاری گسترده سفارت ایران و توجه خاص آقای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به موضوع جام جهانی و حمایت از تیم ملی ایران گفت: در این دوره وزارت امور خارجه کمک زیادی به مجموعه ستاد عالی جام جهانی داشته و نتیجه آن حضور پر شور تماشاگران و علاقه‌مندان تیم ملی ایران از سراسر جهان در نهایت آسایش و امنیت است.

سلطانی‌فر در جمع بخشی از تماشاگران ایرانی حاضر در مسابقات جام جهانی روسیه و قبل از بازی ایران مقابل مراکش عنوان کرد: به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم و تیم ملی نماد همه ایرانیان است و انشاالله با ارایه یک بازی خوب و فنی بتواند اسباب سربلندی و شادی همه هواداران فوتبال ایران در اینجا و در داخل کشور و سراسر جهان بشود.

در ادامه این دیدار صمیمی گروهی از تماشاگران ایرانی که از ایران و کشورهای مختلف به روسیه آمده بودند دیدگاه‌های خود را با وزیر ورزش و جوانان مطرح کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.