سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مهدی تارتار به خوبی توانسته در تیم ایجاد همدلی کند.

عبدالرحیم خطیب در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: با توجه به نحوه امتیاز گیری ما در این سه هفته‌ای که از لیگ گذشته، مجموعه تیم به یک خودباوری رسیده و حالا ما در هر بازی برای کسب موفقیت به میدان می‌رویم.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: در تیم دو مدیر داریم. اول آقای رضاییان که مدیرعامل باشگاه است و وی در کار خودشان بسیار با دانش و قوی عمل می‌کنند. دوم مهدی تارتار که مدیر خود تیم است و با مدیریت خوبش در کنار مسائل تاکتیکی، همدلی خوبی هم نزد بازیکنان ایجاد کرده‌اند و این دو، سه عامل از مهمترین عوامل موفقیت تیم ما در این سه هفته گذشته بوده است.

وی در خصوص دیدار هفته چهارم پارس جم مقابل صنعت نفت اظهار داشت: صنعت نفت هم از تیم های خوب این فصل است. این بازی را می‌توان یک دربی منطقه‌ای و یا یک دربی نفتی دانست. هر دو تیم هم خانواده بوده و به جنوب کشور تعلق دارند و در این فصل هم از تیم های خوب محسوب می‌شوند. جدا از نتیجه‌ای که در بازی به دست می‌آید مطمئنم کیفیت فنی بازی بسیار بالا بوده و تماشاگران از تماشای آن لذت می‌برند.

خطیب با اشاره به هواداران این تیم تصریح کرد: هواداران تیم ما واقعا استثنایی هستند. آنها هفته گذشته از جم تا اصفهان رفتند تا تیمشان تنها نماند. هواداری آنها از تیم ما محدود به نود دقیقه بازی نیست و بقدری ارتباط خوب و حسنه‌ای با تیم و بازیکنان دارند که بازیکنان غیر بومی ما که در خوابگاه زندگی می‌کنند هرگز احساس غربت نمی‌کنند.

سرپرست تیم پارس جنوبی جم در خاتمه گفت: با همه احترامی که برای تیم هم خانواده خود قائل هستیم، اما با همه قوا در این بازی به دنبال پیروزی و سه امتیاز هستیم و توان این کار را هم در تیم خود می‌بینیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.