کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی گیتی‌پسند اصفهان گفت: در گروه سختی قرار داریم و مقابل حریفان‌مان فقط به دنبال پیروزی هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد همدانی مربی گیتی‌پسند اصفهان در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در مورد آخرین وضعیت این تیم گفت: خدا را شکر می‌کنم همه چیز خوب است و ما هیچ محروم و مصدومی نداریم و در حال حاضر تمام تیم‌ها با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حضور دارند. همانطور که ما از ابتدای شروع و سفر ویتنام با خود عهد بسته بودیم که در این رقابت‌ها قهرمان شویم فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.

وی همچنین در رابطه با بازی روز گذشته حریفان ایران در گروه تیمی خود، شنزن چین و اوزاکا ژاپن که نماینده ژاپن ۵ بر یک پیروز شد، گفت: هر دو تیم‌های خوبی هستند. تیم چین با توجه به شکست سنگینی که امروز متحمل شد نمی‌توان گفت تیم بدی است. این تیم به خاطر بی‌تجربگی و یکسری حوادث ناخودآگاه که در بازی پیش‌آمد متحمل این شکست سنگین شد. البته تیم ژاپن هم تیم خوبی است و همیشه نمایندگان ژاپنی در فوتسال حرفی برای گفتن داشته‌اند.

مربی‌ تیم گیتی‌پسند گفت: همانطور که از روز اول گفته‌ایم گروه ما گروه سختی است، و تیم تمام تلاش خود را می‌کند که هر دو تیم را شکست دهد و به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد بازی روز شنبه مقابل شنزن چین که این تیم بازیکن ایرانی خود پیمان حفیظی را که امروز در بازی با نماینده ژاپن به دلیل ۲ کارته اخراج شد، گفت: پیمان حفیظی بازیکن خوب و با اخلاق ایرانی در تیم چین یکی از مهره‌های مؤثر در این تیم است. متأسفانه امروز روی کم تجربگی که داشت از بازی اخراج شد و قاعدتاً‌ روبه‌روی ما این بازیکن نمی‌توان بازی کند. اما همانطور که گفتم قبلاً ما با هر تیمی با هر شرایطی که بازی داریم باید پیروز شویم و حضور حفیظی بود و نبودش در این بازی برای ما تأثیری ندارد و فقط به پیروزی در این بازی فکر می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.