سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان، گفت: سه بازی بسیار خوب در تورنمنت چین برگزار خواهیم کرد که به آمادگی و ارزیابی بازیکنان کمک بسزایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل سایت رسمی فدراسیون، امیر حسین پیروانی در مورد حضور تیم ملی جوانان در تورنمنت چین، گفت: تورنمنت چین به بازیکنان کمک می‌کند تا به آمادگی خوبی برسند و در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی درباره جایگزینی تیم مکزیک به جای تیم غنا در این تورنمنت گفت: تیم غنا از لحاظ قدرت فیزیکی و نوع بازی شرایط متفاوتی با تیم مکزیک دارد. مکزیک از لحاظ فوتبال جایگاه خوبی در دنیا دارد و نوع بازی‌های هر دو تیم بسیار متفاوت است. چیزی که برای ما اهمیت دارد برگزاری سه بازی خوب و مفید است که شاگردانم در آن محک می خورند.

سرمربی تیم ملی جوانان، در ادامه بیان کرد: بازیکنان از صبح فردا در رامسر اردوی تدارکاتی یک هفته ای خود را برگزار می‌کنند و سپس در تهران ادامه تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم و روز ۱۶ شهریورماه به تورنمنت چین اعزام خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره برگزاری دو دیدار دوستانه برابر تیم های تاجیکستان و عراق، گفت: از تیم های تایلند و کره جنوبی خواسته بودیم تا به ایران بیایند و بازی دوستانه برگزارکنیم که اعلام کردند در تاریخ مورد نظر ما تقویم مسابقاتی شان تکمیل شده است. تیم تاجیکستان را جایگزین کردیم و بدون شک با توجه به رشدی که این تیم در چند سال اخیر در فوتبال پایه داشته، بازی خوبی را برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: بازی با تیم عراق نیز شبیه سازی با تیم قطر که همگروهمان است، برگزار می‌شود تا بازیکنان با تفکر و نوع بازی با تیم عربی را فرا بگیرند و در شرایط بازی سخت به رقابت بپردازند. کیش نیز به لحاظ آب و هوایی بسیار نزدیک با بحرین بوده و بازیکنان با حضور در این جزیره خود را با آب و هوا وفق می دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.