مهاجم منچستریونایتد به حمایت از لوئیس فان خال هلندی پرداخت و عنوان کرد او به تنهایی مقصر نتایج این تیم نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد که مدتی است با فان خال خوب نتیجه نمی‌گیرد و شایعه برکناری او به گوش می‌رسد، این هفته در جام حذفی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک دربی کانتی را شکست دهد تا به مرحله بعد راه یابد.

وین رونی کاپیتان منچستریونایتد که چند هفته‌ای است روند گلزنی خود را به دست آورده از بازیکنان این تیم خواست مسئولیت نتایج تیمشان را قبول کنند. او درباره این موضوع گفت: عادلانه نیست اگر بگوییم که تنها فان خال مقصر نتایج منچستریونایتد است. قطعا بازیکنان هم باید مسئولیت این نتایج را بر عهده بگیرند. این فقط مربی نیست که باید مورد سرزنش قرار گیرد بلکه بازیکنان بیشتر مسئول این نتایج هستند. مربی روی نیمکت می‌نشیند و بازیکنان هستند که در زمین حضور دارند و مسئول کسب نتیجه تیمشان هستند و به همین خاطر در درجه اول اهمیت هستند.

رونی ادامه داد:‌ هر انتقادی باشد متوجه بازیکنان هم هست و ما باید با این موضوع کنار بیاییم. منچستر تیمی است که همیشه به دنبال برد بوده و ما همیشه در بازی هایمان به دنبال کسب پیروزی هستیم و می‌خواهیم در هر دیدار هوادران خود را خوشحال کنیم. خوشحالم که تیم در چند بازی اخیر روند خوبی داشته و توانسته به خوبی عمل کند. ما در بازی‌های اخیر آزادی‌های بیشتری در زمین داشتیم و این خیلی به تیم کمک کرده که بازی های بهتری را به نمایش بگذاریم. امیدوارم همین بازی که برابر دربی کانتی به نمایش گذاشتیم نیز در بازی سه‌شنبه شب برابر استوک سیتی به نمایش بگذاریم. حق اشتباه نداریم و باید در این دیدار نیز به موفقیت برسیم.

مهاجم منچستریونایتد در ادامه با خوش‌بینی نسبت به عملکرد تیمش در این فصل گفت: فکر کنم بتوانیم با ادامه این روند در پایان جدول نتیجه دلخواهی را کسب کنیم. نباید نتیجه خاصی را مدنظر قرار دهیم و باید در هر دیدار برای کسب برد به میدان برویم. رقابت برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان در این فصل بسیار سخت و دشوار است. خیلی سخت است که بتوان تیم هایی که سهمیه می گیرند را پیش‌بینی کرد. رقابت در نیمه بالای جدول بسیار فشرده است و تیم ها با اختلاف بسیار کمی پشت سر هم قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.