سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: امیدوارم روز سه‌شنبه و در دیدار مقابل استقلال هوادارانمان ما را تنها نگذارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فراز کمالوند در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش مقابل امید زرکان کرج، اظهار داشت: به دلیل اینکه ما روز سه‌شنبه بازی بسیار حساسی را مقابل استقلال داریم به بازیکنانم سپرده بودم که در این دیدار با احتیاط بیشتری کار کنند. آنان در نیمه دوم و به دلیل اینکه به نوعی بردمان قطعی شد آن اشتیاق و انگیزه خود برای گلزنی را از دست دادند.

وی افزود: ۳،۴ بازیکنان ما در دیدار مقابل ماشین‌سازی از دست دادیم و به همین دلیل قرار است از این به بعد دیگر در تبریز بازی دوستانه‌ای را برگزار نکنیم. امروز ما به برخی از بازیکنانمان استراحت داده و آنان را برای دیدار مقابل استقلال نگه داشتیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم روز سه‌شنبه استادیوم پر شود و مردم آذربایجان در دیدار مقابل استقلال ما را حمایت کنند.

کمالوند گفت: امروز بیشتر به بازیکنان جوانمان میدان داده و این بازی را پیش‌بازی برای دیدار مقابل استقلال به حساب آوردیم.

وی در خصوص نوع بازی تیمش گفت: امروز جکسون برای اولین بار در ترکیب قرار گرفته بود و اینکه آن کیفیت لازم را در دیدار امروز نداشت امری طبیعی محسوب می‌شود.

سرمربی تیم گسترش فولاد تصریح کرد:‌ چند بازیکن ما در دیدار عملکرد خوبی را ارائه دادند و ما نیز نسبت به سال گذشته جام حذفی را جدی‌تر گرفته و آن را به عنوان راهی برای گرفتن سهمیه می‌دانیم.

کمالوند با اشاره به بازی خوب میثم محمدزاده بازیکن تیم امید زرکان کرج خاطرنشان کرد:‌ محمدزاده امروز بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و احتمال دارد ما این بازیکن را به تمریناتمان نیز دعوت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.