مربی تیم فوتبال ملوان گفت: در مسابقه فردا پنج بازیکن خود را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم.
به گزارش خبرگزاری فارس، غدیر بحری در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل پیکان گفت: امیدوارم فردا یک بازی خوب و تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم، پیکان تیم خوبی است که مربی ارزشمندی دارد. امیدوارم فردا با امتیاز میدان را ترک کنیم.

وی در مورد مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: فقط توانستیم با تلاش دکتر بابک صیاد، مازیار زارع را به بازی فردا برسانیم. مهرداد اولادی، یوسفی، صادقی و رمضانی مصدوم هستند. کنعانی و صادق محرمی هم به ترتیب در اردوهای تیم ملی امید و جوانان حضور دارند.

مربی ملوان در مورد میزان شناختش از پیکان اظهار داشت: بازی‌های گذشته پیکان و مخصوصاً دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن را به طور دقیق آنالیز کردیم، حق این تیم مقابل ذوب آهن باخت نبود.

غدیر بحری در مورد عدم حضور نصرت ایراندوست در کنفرانس امروز عنوان کرد: عصر امروز یک جلسه تمرین داشتیم و به همین خاطر ایراندوست در این جلسه شرکت نکرد.

وی در مورد اینکه آیا به کادر فنی ملوان اولتیماتومی داده شده است، عنوان کرد: خیر، طبق صحبتی که با مسئولان تیم داشتیم، آنها علت عدم نتیجه‌گیری ملوان را در هفته‌های اخیر از کادر فنی پرسیدند، ما ۶ بازیکن اصلی خود را از دست داده‌ایم و پنج نفری که باقی ماندند همه مصدوم هستند. ما تلاش می‌کنیم در دیدارهای پیش رو امتیازات را کسب کنیم.

مربی ملوان در مورد اینکه آیا بازی فردا در آینده در کادر فنی تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: خیر، اینطور نیست، ما به همراه مسئولان دست به دست هم دادیم و تیم را جوان کردیم و امیدواریم با گذشت زمان شرایط بهتری پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.