کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این فصل مثل یک خانواده بودیم و مزد زحماتمان را گرفتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی پورعلی گنجی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی بعد از قهرمانی در لیگ برتر گفت: نمی دانم چطور از هواداران تشکر کنم. این همه لطف از آن بالایی بر می‌آید. امسال با آن همه مشکلات و سختی‌هایی که داشتیم تمرکز کامل را حفظ کردیم. مثل خانواده کنار هم بودیم و مزد زحماتمان را گرفتیم که قهرمانی در لیگ و جام حذفی بود. همه ایران به افتخار پرسپولیس دست می‌زنند چون این تیم هر سال لایق جام و قهرمانی است.

وی افزود: امروز به مراتب بازی بهتری انجام دادیم و روانتر بودیم. یکی دو موقعیت به استقلال دادیم که در دقیقه ۹۹ گل خوردیم ولی به بازی برگشتیم و بردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.