تیم فوتبال بارسلونا قدر فرصتی که همشهری‌اش به این تیم داده بود را ندانست و همچون رقیب دیرینه‌اش هفته سی‌و‌یکم لالیگا را با شکست پشت سر گذاشت.

تیم فوتبال بارسلونا قدر فرصتی که همشهری‌اش به این تیم داده بود را ندانست و همچون رقیب دیرینه‌اش هفته سی‌و‌یکم لالیگا را با شکست پشت سر گذاشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بارسلونا که میهمان رایو وایکانو بود، با نتیجه ۲ بر یک به میزبان خودش باخت.

با توجه به شکست شب گذشته رئال مادرید برابر جیرونا، بارسلونا می‌توانست با کسب پیروزی در وایکانو حاشیه امنیتش در صدر جدول را به ۱۴ امتیاز افزایش دهد، آنهم در حالی که تنها هفت هفته به پایان لیگ باقی مانده است، اما این تیم دست خالی به خانه برگشت.

در این بازی آلوارو گارسیا در دقیقه ۱۹ و فران گارسیا در دقیقه ۵۳ برای رایو وایکانو گلزنی کردند. روبرت لواندوفسکی‌ مهاجم لهستانی بارسلونا سرانجام پس از هفته‌ها ناکامی در گلزنی، موفق به انجام این کار شد و در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را برای تیمش جبران کرد، اما این گل برای فرار کاتالان‌ها از شکست در خانه تیم دهم جدول کافی نبود.

به این ترتیب سومین شکست فصل صدرنشین لالیگا رقم خورد تا این تیم ۷۶ امتیازی بماند و فاصله‌اش با رئال مادرید رده دومی از ۱۱ امتیاز بیشتر نشود.

همزمان با این بازی تیم سلتاویگو با نتیجه یک بر صفر از سد الچه گذشت.

هفته سی‌و‌یکم لالیگا، امشب با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد که در آنها ویارئال میزبان اسپانیول است، والنسیا از وایادولید پذیرایی می‌کند و سویا به خانه اتلتیک بیلبائو می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.