رئیس هیئت فوتبال استان کردستان گفت: با توجه به استعلام هواشناسی، از عوامل تیم بانوان سپاهان درخواست کرده بودیم بازی ساعت ۱۰ روز شنبه آغاز شود که نپذیرفتند.

رئیس هیئت فوتبال استان کردستان گفت: با توجه به استعلام هواشناسی، از عوامل تیم بانوان سپاهان درخواست کرده بودیم بازی ساعت ۱۰ روز شنبه آغاز شود که نپذیرفتند. رضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تشریح اتفاقات رخ داده در بازی تیم‌های زارع باتری سنندج و سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: روز جمعه از هواشناسی استعلام گرفته شد که گفتند روز شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ بارندگی شروع می‌شود. در جلسه شب مسابقه هم به سرپرست تیم گفتیم که در جلسه فنی اعلام و درخواست کند تا بازی در ساعت ۱۰ روز شنبه برگزار شود که عوامل تیم سپاهان اصفهان قبول نکرده و گفتند ما نهایتاً با تاخیر یک ساعته برای آغاز بازی موافقت می‌کنیم.

وی افزود: اصرار نماینده فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقه در ساعت ۱۰ صبح هم فایده‌ای نداشت. ساعت ۱۲ هم بارش برف شروع شد، البته خط‌کشی زمین بازی مشخص بود.

رئیس هیئت فوتبال استان کردستان در ادامه به اعتراضات تیم سپاهان اصفهان بعد از گل تساوی نماینده کردستان اشاره و تصریح کرد: بازی آغاز و از وقتی نتیجه یک - یک مساوی شد، اصفهانی‌ها اعتراضات خود را آغاز کردند و گفتند خط مشخص نیست.

وی ادامه داد: سپاهانی‌ها اصرار کردند که بازی ادامه پیدا کند. در همین زمان یکی دو بار زمین پاکسازی و تجدید خط‌کشی شد. این شرایط ادامه داشت تا اینکه گل دوم را سپاهانی‌ها زدند و بازی ۲ بر یک شد و از همین زمان برای آنها ادامه بازی مهم نبود.

رحمانی راجع به فیلمی که از بازی منتشر شده است، گفت: برای شروع بازی که مشکلی وجود نداشت تا اینکه در زمانی از بازی بارش بیشتر شد و آن فیلمی که پخش شده است، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از ۹۰ دقیقه بازی است. ما هم از داور پرسیدیم که بازی ادامه پیدا کند یا نه و او پاسخ داد مشکلی نیست و بازی می‌تواند ادامه پیدا کند. فقط زمانی که می‌خواستند روی خط‌های زمین را پاک کنند و در بین دو نیمه که طولانی‌تر شد، بازی متوقف شد.

وی گفت: در بین دو نیمه نماینده فدراسیون از اداره هواشناسی استعلام گرفت. آنها گفته بودند بارش ساعت ۱۵ قطع می‌شود. بنابراین نظر داور این بود که در این ساعت بارش قطع شده است و بازی می‌تواند ادامه پیدا کند.

همچنین فاطمه صادقی بازیکن تیم فوتبال زارع باتری سنندج گفت: بازی در شرایط خوبی برگزار شد و موردی نبود که بازی متوقف شود. البته در جریان مسابقه دو مرتبه توقف داده شد و روی خط‌ها را پاک و دوباره رنگ‌آمیزی کردند و بازی ادامه پیدا کرد، یعنی شرایط طوری نبود که بازی غیرقابل برگزاری باشد.

وی با تکذیب این خبر که بازی چهار ساعت به طول انجامیده است، خاطرنشان کرد: در بازی چهار ساعت وقفه نیفتاد و فقط یک ساعت در بازی وقفه ایجاد شد، چون زمین را پاک می‌کردند.

بازیکن تیم فوتبال زارع باتری سنندج ادامه داد: دو بار وقفه نیم ساعتی در بازی پیش آمد که قبلاً هم چنین مسئله‌ای به وجود آمده بود، یعنی پیش از این مسابقات دیگری هم با تأخیر برگزار شده است. به عبارت بهتر شرایط آب و هوایی طوری نبود که بازی غیرقابل برگزاری باشد. از طرفی فیلمی پخش و وانمود کردند بازی غیرقابل برگزاری است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.