مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تأکید کرد، این تیم در نیم‌فصل دوم با چهره‌ای متفاوت وارد مسابقات خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تأکید کرد، این تیم در نیم‌فصل دوم با چهره‌ای متفاوت وارد مسابقات خواهد شد. سجاد بازگیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بدون گل تیمش برابر مس کرمان اظهار داشت: این بازی سختی‌های خاص خودش را داشت و شرایط آب و هوایی برای ما سنگین بود. البته ما به‌خوبی از تیم حریف شناخت داشتیم و هدف‌مان این بود که در کرمان به برد برسیم و حتی چند موقعیت هم داشتیم که متأسفانه هدر رفت. در مجموع تساوی برای تیم ما بد نبود.

وی در ادامه در مورد شرایط ملوان در جدول گفت: تیم ما تازه به لیگ برتر آمده است و طبیعتاً نیاز به زمان دارد تا خودش را نشان دهد. ما در شروع لیگ چند امتیاز حساس از دست دادیم، ولی این ایمان را به تیم‌مان داشتیم که قطعاً شرایط روز به روز بهتر خواهد شد. من مطمئنم ملوان از نیم‌فصل دوم با چهره متفاوتی بازی‌ها را ادامه خواهد داد و تمام هدف‌مان‌ این است که نتایج خوبی بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم. حالا انگیزه و اعتمادبه‌نفس بازیکنان هم با نتایجی که در چند بازی گذشته گرفتیم، بیشتر شده است.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی همچنین راجع به زدن چهار گل و ارسال یک پاس گل در لیگ امسال خاطر نشان کرد: دوست دارم بهترین عملکرد ممکن را در ملوان داشته باشم. ملوان یک تیم مردمی و پرهوادار است و تمام مردم انزلی نتایج تیم را با حساسیت زیادی دنبال می‌کنند. وقتی می‌بینم آنها خوشحال هستند طبیعتاً خودم هم احساس بسیار خوبی پیدا می‌کنم و دوست دارم همیشه هواداران ملوان را خوشحال ببینم.

بازگیر در خاتمه درباره بازی بعدی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: ما حق نداریم آنها را دست‌کم بگیریم و این بازی قطعاً برای ما سخت است. نفت مسجدسلیمان فقط سه امتیاز از ما کمتر دارد و در واقع این یک بازی شش امتیازی برای ما محسوب می‌شود و در خانه خودمان محکوم به برد هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.