سرمربی تیم ملی فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل ناتینگهام فارست ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل ناتینگهام فارست ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ در پی برتری ۳ بر صفر خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) تیمش مقابل ناتینگهام فارست در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، گفت: بابت به ثمر رساندن سه گل و بسته نگه داشتن دروازه‌مان خوشحالم. ما حتی می‌توانستم گل‌های بیشتری بنزیم، بنابراین فکر می‌کنم پس از پایان تعطیلی موقت لیگ، بازگشت خوبی داشتیم. دیدن چنین بازی‌ای از بازیکنان‌مان خوب بود. ما در حال رشد هستیم اما پس از وقفه‌ای که در بازی‌ها می‌افتد، شما همیشه یک پسرفت و اُفت عملکرد را می‌بینید که این امری طبیعی است. به هر حال باید سخت تلاش کنیم تا به سطح بالاترین استانداردها بازگردیم و انجام بازی‌ها به ما کمک می‌کند تا به این سطح برسیم.

وی افزود: باید گل‌های بیشتری بزنیم. فکر می‌کنم موقعیت‌های زیادی روی دروازه ناتینگهام فارست ایجاد کردیم و بین گل دوم و گل سوم‌مان فاصله زیادی افتاد. فکر می‌کنم ما باید بازی را در لحظات اولیه تمام کنیم. بعد از آغاز نیمه دوم، دو موقعیت واقعاً خوب خلق کردیم و باید کار ناتینگهام فارست را همانجا تمام می‌کردیم. بازی‌های زیادی در راه است، باید انرژی‌مان را ذخیره کنیم که این برای همه بهتر است و برای پیشرفت تیم به آن نیاز داریم. فکر می‌کنم بازیکنان ما می‌توانند گل بزنند و شما هم می‌توانید این را ببینید، مارسیال گلزن است، رشفورد یک گلزن است، برونو فرناندز گلزنی می‌کند، بنابراین ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند گل بزنند اما باید بی‌رحم باشیم.

سرمربی هلندی منچستریونایتد همچنین در تمجید از هافبک برزیلی‌اش که پاس‌گل سوم را در دقیقه ۸۷ به فِرد داد، اظهار داشت: نمی‌توانم عملکرد تأثیرگذار کاسمیرو را منکر شوم. کار کردن با او لذت‌بخش است، فکر می‌کنم همه می‌توانند ببینند که نقش او در تیم چقدر مهم است. عملکرد و سطحی که او به تیم اضافه می‌کند، بسیار عالی است.

وی در ادامه به تمجید از دو مدافع خود پرداخت و خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسید که لوک شاو تمام عمرش را در پست مدافع میانی بازی کرده است. او فوق‌العاده بود. فکر می‌کنم رافائل واران هم یک بار دیگر شخصیت بالای خود را نشان داد، او با آمدن از جام جهانی، استانداردهای بزرگی را به منچستریونایتد می‌دهد.

تن‌هاخ در پایان در تمجید از مهاجم انگلیسی‌اش که این روزها در اوج است و گل اول شیاطین سرخ را در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند، اظهار داشت: وظیفه من این است تا باعث بهبود عملکرد تیمی و فردی شوم و بازیکنان را در بهترین فرم خود و همچنین آنها را از نظر روحی در بهترین وضعیت قرار دهم. رشفورد هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد اما این عملکرد او در سطح خوبی بود و اگر این روحیه و تمرکزش را حفظ کند، توقف‌ناپذیر است. مطمئنم که این روند مارکوس ادامه خواهد داشت و او گل‌های بیشتری به ثمر خواهد رساند و پاس گل‌های بیشتری هم خواهد داد.

منچستریونایتد با این برد ۲۹ امتیازی شد و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه پنجمی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، به یک امتیازی تاتنهامی رسید که یک بازی بیشتر انجام داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.