کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول با وجود ناکامی دوباره مهاجم اروگوئه‌ای برای گلزنی، به آینده او خوشبین است.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول با وجود ناکامی دوباره مهاجم اروگوئه‌ای برای گلزنی، به آینده او خوشبین است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بی‌ثباتی داروین نونیس مهاجم لیورپول در گلزنی با موقعیت‌هایی که او در شب پیروزی ۳ بر یک تیمش در خانه استون‌ویلا هدر داد، ادامه پیدا کرد هرچند که او در زمینه‌های دیگر خوب کار کرد که در انتهای مسابقه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و از سوی هواداران لیورپول که از جای خود بلند شدند مورد تشویق هم قرار گرفت.

نونیس در مجموع ۶ شوت به سمت دروازه حریف شلیک کرد و در رقم خوردن گل سوم تیمش توسط استفان بایستیچ نقش مستقیم داشت و بارها خط دفاعی استون‌ویلا را آزار داد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپولی‌ها اما معتقد است که روند گلزنی مهاجم سابق بنفیکا که در این فصل ۹ گل زده است، ثبات پیدا خواهد کرد. او گفت: از نظر من عملکرد نونیس فوق‌العاده بود. گاهی اوقات روزگار در حق آدم بی‌انصافی می‌کند. نونیس باز هم گل خواهد زد و من از این بابت ذر‌ه‌ای تردید ندادم. چیزی که او به تیم ما اضافه می‌کند، دادن عمق به خط حمله‌ است. او بازیکنی است که می‌تواند با دریافت هر توپی، بازیسازی کند. این هم واقعاً قابلیت بسیار مهمی است و نونیس در انجام این کار تبحری باورنکردنی دارد. مطمئنم که او گل خواهد زد.

کلوپ ادامه داد: شرایطی که نونیس دارد، در میان مهاجمان بسیار شایع است و از همین بابت هم من نگرانی ندارم. همه چیز دوباره روبراه خواهد شد. از نظر من که بازی او در همین مسابقه هم استثنایی بود.

نونیس در بازی‌های رسمی لیورپول از ۲۱ آبان و پیروزی خانگی برابر ساوتهمپتون گلزنی نکرده است. او در ۱۱ بازی‌اش در این فصل لیگ برتر انگلیس ۵ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.