سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سخت و دشواری با پرسپولیس داشتیم و تساوی در این مسابقه برای بازیکنان جوان ما خوب خوب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر امروز یکشنبه برابر پیکان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از این بازی گفت: همانطور که دیدید بازی دشوار و تاکتیکی بود. با توجه به شرایط جدول هر دو تیم دنبال برد بودند. پرسپولیس با روش خودش و ما هم با بضاعتی که داشتیم با روش خودمان دنبال پیروزی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران افزود: مساوی برای جوانان پیکان خوب بود. فوتبال فنی و بازی قوی را بازیکنان هر دو تیم انجام دادند. به هر دو تیم تبریک می گویم. لغزندگی زمین باعث شد تا بازی سخت‌تر شود.

وی درباره قضاوت داور مسابقه تاکید کرد: جا دارد از داور خیلی خوب بازی هم تشکر کنم که قضاوت بی نقصی را انجام دادند. جامعه داوری به جوان‌ها توجه می‌کردند.

حسینی درباره بی دقتی مهاجمان این تیم در زدن ضربات نهایی گفت: هر دو تیم دنبال پیروزی در بازی بودند. تیم بسیار خوب پرسپولیس هم با توجه به وضعیتی که داشت سه امتیاز را می‌خواست. هر تیمی از موقعیت‌ها استفاده می‌کرد برنده می‌شد.

حسینی در خصوص تقابل هفته آینده پیکان با سپاهان گفت: تمرکز ما روی تیم خوب پرسپولیس بود. حالا در این چند روز باید به سپاهان بپردازیم. این تیم یک قدرت سنتی در فوتبال ایران است. امیدوارم در آن بازی نتیجه را فوتبال رقم بزند و حاشیه نداشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.