‌هافبک تیم استقلال گفت: حق ما در این دیدار برد بود و اعتقاد دارم تساوی عادلانه نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور پس از تساوی دو بر دو تیمش برابر پرسپولیس گفت: با اینکه مدتها بود از لیگ دور بودیم اما دو تیم بازی خوبی از خود ارائه کردند. ۴ گل نشان می‌دهد که هر دو تیم هجومی بازی کردند.

وی افزود: در دقایق اول بر روی یک اشتباه گل خوردیم اما توانستیم هم گل را جبران کرده و هم گل برتری را بزنیم. اما باز هم اشتباه را تکرار کرده و در دقایق پایانی دروازه مان باز شد.

مهدی پور گفت: هرگز فکر نمی‌کردیم در آن زمان گل بخوریم. بازی خوبی را انجام می‌دادیم و امیدوار بودیم به گل دست پیدا کنیم اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. هافبک تیم استقلال خاطرنشان کرد: تساوی عادلانه نبود و باید سه امتیاز را از آن خود می‌کردیم اما دروازه مان باز شد و تنها یک امتیاز از این دیدار گرفتیم.

وی افزود: هنوز راه درازی تا پایان لیگ باقی مانده، زمان داریم تا بتوانیم امتیازات از دست رفته را با پیروزی در دیدارهای آتی جبران کرده و به قهرمانی برسیم. هافبک تیم استقلال در مورد نبود تماشاگران هم ادامه داد: به طور حتم فوتبال بدون تماشاگر لذت خاصی ندارد. اگر هوادارانمان بودند مطمئناً با حمایت آنها بازی را با موفقیت به پایان می‌رساندیم.

مهدی پور در پایان گفت: امیدوارم که در بازی‌های آتی تمام علاقه مندان به فوتبال به ورزشگاه‌ها آمده و از تیم محبوبشان حمایت کنند. حضور آنها گرمابخش ورزشگاه و نبودشان کیفیت فوتبال را پایین می‌آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.