هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، آنها در پی شکست دادن استقلال در ورزشگاه آزادی هستند.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، آنها در پی شکست دادن استقلال در ورزشگاه آزادی هستند. مصطفی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر مس کرمان اظهار داشت: ما قبل از شروع لیگ هم با مس بازی دوستانه انجام داده بودیم، ولی آنها نسبت به آن بازی پیشرفت کرده بودند و قطعاً در لیگ امسال می‌توانند نتایج خوبی بگیرند. ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و بعد از زدن دو گل هم سعی کردیم بازی را اداره کنیم، چون گرفتن سه امتیاز و گل نخوردن برای‌مان بسیار مهم بود.

وی در مورد آمار خوب خط دفاعی آلومینیوم خاطر نشان کرد: ما فقط چهار گل خوردیم، ولی می‌توانستیم کمتر هم گل بخوریم. امسال تیم خوبی داریم و امیدوارم نتایجی بگیریم که هواداران را خوشحال کنیم. خیلی از تیم‌ها درباره کسب سهمیه آسیایی در پایان فصل صحبت می‌کنند، ولی تیم ما می‌خواهد بازی به بازی جلو برود. من پیش‌بینی خاصی در مورد آخر فصل ندارم، ولی قطعاً می‌خواهیم نتایجی بگیریم که دل مردم اراک را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک راجع به بازی بعدی تیمش با استقلال هم به تسنیم گفت: استقلال تیم خوبی است و نیازی به تعریف ندارد. بازی در ورزشگاه آزادی برابر آنها سخت است، ولی شک نکنید برای شکست دادن این تیم به تهران می‌آییم. پارسال هم در دو بازی رفت و برگشت برابر استقلال مساوی کردیم. تیم ما معمولاً برابر تیم‌های بزرگ نتایج خوبی می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.