سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد، تغییر نتیجه مقابل تیمی چون فولاد که خیلی خوب دفاع می‌کند، کار دشواری است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد، تغییر نتیجه مقابل تیمی چون فولاد که خیلی خوب دفاع می‌کند، کار دشواری است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سیدمجتبی حسینی در نشست‌ خبری بعد از دیدار پیکان مقابل فولاد که به نتیجه تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: بازی دشواری بود. فولاد تیم باکیفیتی است و فوتبالی قوی بازی می‌کند. بازی کردن در این زمین مقابل حریفی چون فولاد کار دشواری است. ما با برنامه آمدیم که اول بتوانیم حریف را کنترل کنیم و در ادامه اگر امکانش باشد، از موقعیت‌های‌مان بهره لازم را ببریم. نیمه اول را خوب کنترل کردیم و بازی پایاپایی بود. البته فولاد کمی بیشتر صاحب توپ بود، اما تقریباً موقعیتی به این حریف ندادیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم و روی یک غافلگیری گل خوردیم. خدا را شکر توانستیم با تغییرات تاکتیکی و همچنین نفرات یک گل خوب به ثمر برسانیم و بازی را به تساوی بکشانیم. من از همین جا خوشحالی‌ام را ابراز می‌کنم. تیمی که در اینجا از فولاد عقب می‌افتد، برای برگرداندن بازی کار خیلی سختی دارد، چون فولاد تیم باکیفیتی است، خیلی خوب پرس می‌کند، سیستم دفاعی قدرتمندی دارد و از بازیکنان و مربی خوب و باتجربه‌ای بهره می‌برد. جا دارد از زحمات تک تک بچه‌های‌مان تشکر کنم که در این بازی سخت توانستند نتیجه را تغییر دهند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تذکرش به دروازه‌بان این تیم بابت وقت تلف نکردن که کمتر در فوتبال ایران مشاهده می‌شود و همچنین اعتراض یکی از مربیان این تیم که البته در سایر تیم‌ها نیز تقریباً وجود دارد، گفت: واقعیت این است که شما هیچ وقت در فوتبال روز دنیا نمی‌بینید که یک دروازه‌بان بخوابد و وقت تلف کند. من اصلاً موافق این قضیه نیستم و همیشه به دروازه‌بانان تیم خودمان این تذکر را داده‌ایم. بالاخره بازیکنان احساساتی می‌شوند و فکر می‌کنند که می‌توانند با این روش به تیم کمک کنند، ولی من اصلاً موافقش نیستم و این قضیه نیز در فوتبال دنیا منسوخ شده است.

حسینی همچنین خاطر نشان کرد: البته باید بگویم که در تیم ما اصلاً اینگونه مسائل (اعتراض به داوری) نیست. خدا شاهد است که اگر حرفی گفته می‌شود، واقعاً روی مربیان فشار وجود دارد، به ویژه در لیگ امسال فشار بسیار زیاد است. دستیار من هم آدم خیلی مؤدبی است و اگر هم حرفی زده، از روی تعصبش بوده است. من الان تذکر دادم که باید همیشه احترام داور، حریف و کادر مقابل را نگه داریم. او حرف خاصی نزد و یک صحبتی انجام داده بود که گفتم برود و از سرمربی فولاد عذرخواهی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.