کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اریک تن هاخ معتقد است رونالدو الان شرایط بدنی بهتری دارد و می خواهد شاهد بهترین عملکرد این فوق ستاره باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از تقابل با اومونیا نیکوزیا در لیگ اروپا حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. اریک تن هاخ در این کنفرانس خبری در مورد مارسیال گفت:

امروز در تمرینات حضور نداشت و خواهیم دید وضعیت او برای یکشنبه چگونه خواهد بود. هری مگوایر هنوز دور از میادین است و آرون ون بیساکا و دونی فن ده بیک نیز مدت بیشتری غایب خواهند بود.

صدرنشینی در گروه لیگ اروپا؟

هفته ها پیش قبل از تعطیلات بازی های ملی به بازیکنان گفتم که مهم است در گروهمان صدرنشین شویم. ما می خواهیم در تمام بازی ها پیروز شویم اما مشخص است که می خواهیم از به پایان رساندن مرحله گروهی در رده دوم دوری کنیم.

عمق ترکیب؟

فکر می کنم تمام باشگاه ها مشکل مشابهی دارند، تیم هایی که در اروپا بازی می کنند. ما ترکیبی داریم که این مشکل را پوشش می دهد، مصدومیت ها و محرومیت ها اتفاق می افتند اما باید مثل یک تیم با آن کنار بیایید.

سیستم چرخشی؟

تمام بازیکنان را برای پیروزی به کار می گیرم، اولین بازی بسیار مهم است. این اروپاست، سخت است و می خواهیم صدرنشین گروهمان باشیم.

اریکسن؟

باید به تمام بازیکنانی که داریم فرصت بازی دهیم، این کاری است که همیشه انجام می دهم. به همین علت شرایط خوبی با عمق ترکیب و داشتن دو بازیکن در هر پست داریم، در نتیجه اگر مجبور به چرخش و تغییر ترکیب باشیم، می توانیم بازیکنان را جایگزین کنیم.

رشفورد؟

امروز تمرین خواهد کرد.

مارسیال؟

البته که می خواهم در ترکیب باشد، گاهی ناامیدکننده است که بازیکنی را در دسترس نداریم چون می دانم به او نیاز دارم. وقتی آن ها در دسترس نیستند، باید با شرایط کنار بیایید.

بیشتر بخوانید: سورپرایز ویژه علی دایی برای یک کودک/عکس تیر خلاص به قلب فرهاد مجیدی و اتحاد کلبا مسی و رونالدو بالاخره هم بازی می شوند؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.