مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد قرارداد این باشگاه با کاوه رضایی یک ساله است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد قرارداد این باشگاه با کاوه رضایی یک ساله است. ایوب بهتاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره کسب اولین برد تراکتور با قربان بردیف در لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: همه عوامل، بازیکنان و کادر فنی می‌خواستیم این روند تغییر کند و خدا را شکر از بازی با آلومینیوم این اتفاق هم افتاد. ان‌شاءالله بیشتر هم تلاش خواهیم کرد تا با حمایت هواداران نتایج بهتر شود و روند خوب‌مان ادامه داشته باشد.

وی درباره شایعاتی که پیرامون قرارداد کاوه رضایی با باشگاه تراکتور مطرح می‌شود و اینکه آیا او بند فسخ در قراردادش دارد، گفت: حداقل قرارداد در فوتبال یک ساله است؛ کاوه رضایی هم تا پایان فصل با ما قرارداد دارد، تمام!

بهتاج در واکنش به پرسش مجدد در این باره و بند فسخ کاوه رضایی خاطر نشان کرد: همانطور که گفتم او با ما قرارداد یک ساله دارد!

مدیرعامل باشگاه تراکتور همچنین در واکنش به سؤالی درباره بحث کنار گذاشتن سعید واسعی از سوی قربان بردیف و اینکه تکلیف این بازیکن چه می‌شود، توضیح داد: قرار است در مورد واسعی تصمیم گرفته شود؛ هنوز ما چیزی در این مورد اعلام نکرده و تصمیمی نگرفته‌ایم. هر زمانی که تصمیم گرفتیم حتماً اعلام می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.