مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر نسبت به تغییرات احتمالی روی نیمکت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سهیل مهدی با اشاره به حضور کاپ قهرمانی جام جهانی در تهران گفت: این اتفاق را باید به فال نیک گرفت که باعث ایجاد ذوق و شوق بین هواداران فوتبال می‌شود. امیدوارم در مدت حضور رقابت‌های جام جهانی تماشاگران بازی‌های خوبی را تماشا کنند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد برنامه ریزی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: پس از برگزاری مسابقات هفته پنجم، توقفی را در لیگ برتر به دلیل برنامه ریزی آقای اسکوچیچ داشتیم. اسامی نفرات دعوت شده را نیز به صورت شفاهی دریافت کردیم و فکر می‌کنم با توجه به این شرایط بازی‌های هفته ششم را نیز برگزار کنیم و سپس اردوی تیم ملی را داشته باشیم.

مهدی درباره احتمال تغییرات در کادر فنی تیم ایران و بازگشت کارلوس کی روش، خاطرنشان کرد: برای برگزاری منظم لیگ برتر باید همه «اگرها» انجام شود. این موضوع نیز یک اگر دیگر را به ماجرا اضافه می‌کند که جزو موارد ضروری محسوب می‌شود.

وی در خصوص محل برگزاری مسابقه پرسپولیس و هوادار یادآور شد: این بازی طبق برنامه در ورزشگاه پاس قوامین انجام می‌شود. تأیید هر ورزشگاه به شورای تأمین همان استان ربط دارد. این موضوع فقط به پرسپولیس ربط ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.