کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال برنامه‌های آماده سازی تیمش در تهران را آماده کرده و برای این منظور از باشگاه نیز درخواست‌هایی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران پس از برگزاری اردوی آماده سازی خود قصد دارند در روزهای باقی مانده تا شروع لیگ تمرینات ویژه را در دستور کار داشته باشند.

ساپینتو که برنامه‌ریزی دقیقی برای تمرینات تیمش در نظر گرفته است، پس از بازگشت به تهران هم انجام چند دیدار تدارکاتی را در نظر گرفته و در همین راستا از مدیران باشگاه خواسته تا مقدمات این بازی‌ها را مقابل چند تیم لیگ برتری در تهران فراهم کنند.

استقلال بر اساس قرعه کشی انجام گرفته فصل بیست و دوم لیگ برتر را با سپاهان آغاز می‌کند که به گفته بسیاری از کارشناسان این یکی از جذاب ترین شروع‌های لیگ برای آبی پوشان تهران است. استارت با سپاهان حساسیت لیگ را برای این تیم و سرمربی پرتغالی‌اش اضافه کرده و آنها حالا با دقت و وسواس بیشتری مراحل آمادگی پیش فصل خود را سپری می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.