کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع پیشین تیم فوتبال چلسی از پیوستن برنده پنج توپ طلا به جمع آبی‌پوشان لندنی استقبال می‌کند.

مدافع پیشین تیم فوتبال چلسی از پیوستن برنده پنج توپ طلا به جمع آبی‌پوشان لندنی استقبال می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد قصدی برای فروش کریستیانو رونالدو ندارد، اما این فوق‌ستاره پرتغالی ظاهراً به اطلاع مدیران باشگاه منچستریونایتد رسانده که قصد جدایی از این تیم را دارد و هدفش بازی با تیمی دیگر در لیگ قهرمانان اروپاست. برنده پنج توپ طلا هنوز در تمرینات پیش‌فصل منچستریونایتد به‌دلیل آنچه مسائل خانوادگی عنوان شده، حضور پیدا نکرده است و در سفر امروز (جمعه) منچستریونایتد به شهر بانکوکِ تایلند برای برپایی اردوی پیش‌فصل هم تیم را همراهی نخواهد کرد.

گفته می‌شود باشگاه چلسی نسبت به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو علاقه‌مند است و به این منظور آماده ارائه پیشنهادی ۱۴ میلیون پوندی به منچستریونایتد است. در صورتی که رونالدوی ۳۷ ساله از جمع شیاطین سرخ جدا شود، احتمال ماندن آنتونی مارسیال در این تیم برای فصل پیش رو قوت می‌گیرد.

فرانک لبوف که خود بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ در تیم چلسی عضویت داشت، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» گفت: این فرصتی برای چلسی است تا به چیزی خارق‌العاده دست یابد. با حضور رونالدو در چلسی می‌توان تاریخ‌سازی کرد. شما می‌توانید با او جام‌ها را به‌دست آورید. فقط داشتن رونالدو چیز خاصی است.

وی افزود: در ۱۷ سال گذشته، رونالدو یکی از بهترین مهاجمان جهان بوده است و به همین خاطر چلسی او را می‌خواهد. اگر چلسی بتواند او را از چنگال منچستریونایتد در بیاورد، این فرصتی است که نمی‌توان آن را از دست بدهید.

رونالدو که گفته می‌شود مورد توجه باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ، ناپولی و رُم قرار دارد، تابستان گذشته پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت و آمار ۲۴ گل زده در ۳۹ بازی از رقابت‌های مختلف را از خود بر جا گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.