کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از سرمربی بابت اعتماد دوباره‌اش به او و تمدید قرارداد خود با ذوبی‌ها تشکر کرد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از سرمربی بابت اعتماد دوباره‌اش به او و تمدید قرارداد خود با ذوبی‌ها تشکر کرد. محمد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تمدید قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: باید از مهدی تارتار بابت اینکه دوباره به من اعتماد کرد تشکر کنم و امیدوارم جواب اعتماد این مربی را بدهم. این باعث افتخار است که در تیمی قدیمی و ریشه‌دار حضور دارم و همه ما در کنار هم تلاش می‌کنیم تا فصل خوبی را رقم بزنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه این گفت‌وگو خاطر نشان کرد: من برای فصل بعد و تصمیمی که قرار بود بگیرم با چند نفر صحبت کردم و در نهایت تصمیم به ماندن گرفتم. کار کردن با مهدی تارتار برای من لذتبخش است و خوشحالم که قرار است دوباره در ذوب‌آهن بازی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آنها می‌توانند بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیرند، تصریح کرد: ما در فصل گذشته تغییرات زیاد و گسترده‌ای داشتیم و ۸۰ تا ۹۰ درصد بازیکنان تغییر کردند. از طرفی کادر فنی و مدیریت هم عوض شده بودند، ولی حالا براساس سیاست‌‌های کادر فنی، شاکله اصلی تیم حفظ خواهد شد و حفظ ثبات قطعاً به سود ذوب‌آهن خواهد بود. تیم ما قطعاً فصل خوبی خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.