کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاِک یونان که در لیست خروجی این تیم قرار گرفته با پیشنهادی از کشور هند روبرو شده است.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاِک یونان که در لیست خروجی این تیم قرار گرفته با پیشنهادی از کشور هند روبرو شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «Times Of India» گزارش داد که تیم فوتبال ATK موهود باگان که فصل گذشته در جایگاه سوم جدول سوپرلیگ هند قرار گرفت، با کریم انصاری‌فرد ارتباط برقرار کرده تا او را به انتقال به تیم خود متقاعد کند.

پیش از این اخباری مبنی بر پیشنهاد تیم‌های تراکتور ایران، سامسون‌اسپور ترکیه،‌ آریس یونان و یک تیم از قبرس به انصاری‌فرد منتشر شده بود.

مطابق گزارش رسانه‌های یونانی، مهاجم باتجربه تیم ملی ایران در لیست مازاد سرمربی آاِک آتن قرار گرفته و به‌زودی از این تیم جدا خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.