کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در حالی که یک فصل دیگر از قرارداد سیدحسین حسینی با باشگاه استقلال باقی است، احتمال دارد این قرارداد تمدید شود.

در حالی که یک فصل دیگر از قرارداد سیدحسین حسینی با باشگاه استقلال باقی است، احتمال دارد این قرارداد تمدید شود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال که فصل گذشته عنوان بهترین گلر لیگ برتر را از آن خود کرد، یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

در این میان خبرهایی نیز درباره رسیدن پیشنهاد از لیگ پرتغال به این بازیکن مطرح شده است و حسینی می‌تواند با پرداخت پول رضایت‌نامه، از استقلال جدا شود.

بر اساس این گزارش، حسینی در مورد بحث پیشنهاد اروپایی و احتمال جدایی از استقلال هنوز موضعی رسمی نداشته، ولی آخرین خبرها حاکی از آن است که باشگاه استقلال دنبال حفظ حسینی است و حتی می‌خواهد قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت شرایط حسینی برای ماندن یا جدایی از استقلال به کجا خواهد رسید، هر چند که برخی از دوستان و هم‌بازی‌های حسینی به این بازیکن توصیه کرده‌اند که در فاصله پنج ماه مانده به شروع جام جهانی بهتر است که فوتبالش را در ایران ادامه دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.