کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال استقلال همچنان امیدوار است که جایی در فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان داشته باشد.

هافبک تیم فوتبال استقلال همچنان امیدوار است که جایی در فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان داشته باشد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زیبر نیک‌نفس پس از پایان جشن قهرمانی استقلال اظهار داشت: فصل بدون شکست و رؤیایی برای ما تمام شد. دوست داشتیم امروز ببریم، اما نفت بسته بازی کرد و نتوانستم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. خدا را شکر فصل را بدون باخت تمام کردیم که تقدیم به هواداران باشد.

وی تصریح کرد: در مورد فصل‌های قبل نمی‌توانم صحبت کنم، اما امسال جو و نظم تیم ما فوق‌العاده بود. تیم ما بسیار یکدست و متحد بود و بچه‌ها همه رفیق بودند که همه اینها در نهایت نتیجه داد.

هافبک تیم استقلال درباره شانسش برای حضور در جام جهانی گفت: چند اردوست که دعوت نمی‌شوم و این نظر آقای اسکوچیچ است. همه تلاشم را انجام می‌دهم و همچنان امیدوار می‌مانم. امیدوارم نظر سرمربی تیم ملی روی من مثبت باشد و بتوانم دعوت شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.