هفته سی‌و‌ششم لالیگای اسپانیا با پیروزی تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو به پایان رسید.

هفته سی‌و‌ششم لالیگای اسپانیا با پیروزی تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا، ۳ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها رئال مادرید و اتلتیکومادرید برابر رقبا به برتری رسیدند.

رئال مادرید قهرمان زودهنگام رقابت‌ها، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، میهمانش لوانته را با نتیجه ۶ بر صفر در هم کوبید تا بیست‌و‌ششمین پیروزی فصلش را کسب کند. فرلان مندی در دقیقه ۱۳، کریم بنزما در دقیقه ۱۹، رودریگو در دقیقه ۳۴ و وینیسیوس جونیور سه بار در دقایق ۴۵، ۶۸ و ۸۳ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. رئال مادرید با این پیروزی ۸۴ امتیازی شد و فاصله خود را با بارسلونا به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

همچنین یک بازی پرگل دیگر هم برگزار شد که در آن ویارئال میزبانش ریووایکانو را با نتیجه ۵ بر یک شکست داد. آلفونسو پدراسا در دقایق ۳ و ۸۸، خوان فوریق در دقیقه ۲۷، پاکو آلکاسر در دقیقه ۳۸، و پائو تورس در دقیقه ۱+۴۵ گل‌های ویارئال را به ثمر رساندند و سرخیو گواردیولا ناوارو د ردقیقه ۲۱ تنها گل رایووایکانو را زد. ویارئال با کسب پانزدهمین پیروزی‌اش ۵۶ امتیازی شد و به کسب سهمیه لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس اروپا امیدوار ماند.

در دیداری دیگر هم رئال سوسیه‌داد با نتیجه ۳ بر صفر میهمان پایین جدولی خود، کادیس را از پیش رو برداشت. الکساندر سورلوث در دقیقه ۱۹، عدنان یانوزای در دقیقه ۵۳ (پنالتی) و پورتو در دقیقه ۸+۹۰ (پنالتی) گل‌های این بازی را برای رئال سوسیه‌داد به ثمر رساندند. سوسیه‌داد با کسب شانزدهمین پیروزی‌اش در این فصل ۵۹ اتیازی شد و جایگاهش را در رده ششم جدول برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده تثبیت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.