کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

به گفته مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی، ستاد بحران استان تهران دستوری مبنی بر لغو برگزاری دیدار پرسپولیس و آلومینیوم صادر نکرده اما در صورت صدور چنین دستوری، بازی ۲۴ ساعت به تاخیر می‌افتد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور درباره احتمال لغو یا تعویق زمان برگزاری بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به دلیل آلودگی هوای تهران گفت: با مسئولان مربوطه در ستاد بحران استان تهران در ارتباط هستیم. آنها باید مجوز را بدهند تا این بازی برگزار شود. تا این لحظه نامه ای درباره احتمال تعویق بازی دریافت نکرده ایم.

روشنک تصریح کرد: قرار است امروز جلسه‌ای برگزار شود و منتظر تصمیم این ستاد هستیم. اگر بگویند به دلیل آلودگی هوای تهران بازی نباید فردا برگزار شود احتمال تعویق ۲۴ ساعته دیدار پرسپولیس و آلومینیوم وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.