کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ایرلند و بریتانیا رسماً به عنوان میزبان رقابت‌های یورو ۲۰۲۸ انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در تابستان گذشته بود که رقابت های یورو با یک سال تاخیر برگزار شد. این مسابقات قرار بود در سال ۲۰۲۰ برگزار شود اما به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در اروپا با یک سال تاخیر مواجه شده و در تابستان ۲۰۲۱ شاهد این فستیوال جذاب در فوتبال اروپا بودیم.

در این رقابت ها دو تیم انگلیس و ایتالیا بودند که به فینال مسابقات راه یافتند اما این آتزوری بود که با غلبه بر سه شیرها در بازی فینال که در ومبلی لندن برگزار شد به مقام قهرمانی مسابقات دست یافت.

رقابت‌های بعدی یورو در سال ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد و پیش از این کشور آلمان به عنوان تک میزبان مسابقات معرفی شد.

همچنین در ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌ها در مورد میزبان رقابت‌های یورو در سال ۲۰۲۸ به اوج خود رسیده بود. با این حال نهایتا یوفا دقایقی پیش به شکل رسمی بریتانیا و ایرلند را به عنوان میزبانان جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۸ انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: یحیی بعد از خداحافظی کوتاه در تمرین پرسپولیس اعلام جزییات قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ خوشحالی رسانه کره‌ای از غیبت طارمی و جهانبخش

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.