پورتو در حضور تعویضی ستاره ایرانی خود مقابل لیون متوقف شد و از رقابت‌های لیگ اروپا کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یکی از مسابقات دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، تیم فوتبال پورتو در حالی که برخلاف هفت دیدار گذشته‌اش و برخلاف انتظار مهدی طارمی را جزو نفرات اصلی نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب مقابل تیم لیون فرانسه قرار گرفت.

یاران طارمی که هفته گذشته در دیدار رفت با یک گل در ورزشگاه دو دراگائو پورتو مقابل لیون فرانسه شکست خورده بودند، در بازی برگشت هم با وجود عدم واگذاری نتیجه، در نهایت بدون برد زمین را ترک کردند.

پورتو با وجود اینکه نیاز به پیروزی در مسابقه برگشت مقابل لیون داشت، اما با تصمیم عجیب سرجیو کونسیسائو، مهدی طارمی را از ابتدا در ترکیب نداشت و همین اتفاق موجب شد تا حملات تیم پرتغالی مثل همیشه زهردار نباشد و در نهایت هم منجر به حذف‌شان از لیگ اروپا شود.

مهدی طارمی در دقیقه ۷۵ و در حالی که بازی با تساوی یک بر یک در جریان بود و پورتو نیاز به یک گل دیگر برای کشیدن مسابقه به وقت‌های اضافه داشت، وارد زمین شد ولی نتوانست در حضور کوتاه مدت‌اش کار خاصی از پیش ببرد.

تیم فوتبال پورتو در دیدار برگشت مقابل لیون فرانسه نتوانست نتیجه لازم برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا را کسب کند و با تساوی یک بر یک در این مسابقه و شکست ۲ بر یک در مجموع دو بازی، از این رقابت‌ها کنار برود.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که در دیدار اخیرشان موفق به گلزنی و گرفتن پنالتی مقابل توندلا شده بود، در مسابقه اروپایی برابر لیون فرانسه نتوانست مثل بازی رفت کار خاصی از پیش ببرد تا در نهایت همراه تیمش حذف را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

ریز و درشت حواشی آخرین دربی قرن رکوردهای استقلال تمامی ندارد/عکس دوئل خارجی‌های تازه‌ وارد دربی/عکس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.