سرمربی تیم فوتبال استقلال در جریان نشست خبری خود خطاب به دو مدافع سابقش گفت که به خاطر شما و زحماتی که برای تیم متحمل شدند در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر می‌بریم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از دیدار برابر گل گهر سیرجان ضمن تعریف و تمجید از تمام بازیکنانش باز هم از دو بازیکن سابق این تیم یعنی سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند به طور ویژه تقدیر کرد.

مجیدی در بخش نخست نشست خبری اش گفت: تیم من یک تیم بسیار پرانرژی با بازیکنان جوان است که با عشق و علاقه این پیراهن را انتخاب کردند و با تمام وجودشان تلاش می کنند. هدف اصلی من و بازیکنان قهرمانی است حتی اگر دو بازیکن اصلی ما را به لیگ دسته اول ببرند. حسین (مرادمند) و سیاوش (یزدانی) هم از نظر فوتبالی و هم از نظر شخصیتی بازیکنان مورد علاقه من بودند. همه می دانند. آنها مثل چشمان من بودند. پیام من به حسین و سیاوش این است که به خاطر شما هم که شده جام را می گیریم. برای این مسیری که انتخاب کردم دلایل زیادی برای قهرمانی داشتم و الان یک دلیل دیگر اضافه شده است و آنهم حسین و سیاوش است. از بازیکنانم تشکر و به آنها افتخار می کنم که با تمام وجود برای سربلندی استقلال تلاش می کنند.

دیدار تیم های استقلال و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷ روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )