کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال پارس جنوبی در حالی با پیروزی برابر خیبر خرم‌آباد به رده پنجم رسید که در هفته پنجم، با یک امتیاز قعرنشین جدول بود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران موفق شد در لرستان، خیبر خرم‌آباد رده سومی را شکست دهد که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است. شاگردان ایمان رزاقی راد در پارس جنوبی با پیروزی در این دیدار ۳۰ امتیازی شدند و به رده پنجم جدول صعود کردند و فاصله‌ای ۳ امتیازی با خیبر رده سومی دارند.

پارس جنوبی که پس از هفته پنجم، با یک امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک قرار داشت، سیر صعودی خود را پیش گرفت و در این ۱۴ هفته تنها بک بار برابر شهرداری آستارا شکست خورد و توانست ۸ پیروزی و ۵ تساوی کسب کند و دیگر بوشهری لیگ یک یعنی شاهین شهرداری را در قعر جدول تنها بگذارد. شاگردان رزاقی‌راد در این هفته‌ها مدعیانی چون استقلال خوزستان و مس کرمان را شکست دادند و هفته آینده نیز کار سختی برابر شمس آذر قزوین در خانه ندارند. این تیم بوشهری که در فصل گذشته لیگ، با ۴۸ امتیاز در رده دهم ایستاد، حالا عزمش را جزم کرده تا بعد از دو سال دوری از لیگ برتر، دوباره به بالاترین سطح فوتبال ایران بازگردد. آن‌ها تنها ۷ امتیاز با رده دوم و منطقه لیگ برتری شدن فاصله دارند و رزاقی راد برای رسیدن به آرزویش، ۱۵ هفته وقت دارد.

پارس جنوبی که در ابتدای فصل تغییرات زیادی کرد و با تیمی کاملا متفاوت پا به میدان لیگ یک گذاشت، حالا در حالا نتیجه گرفتن از اعتماد به جوانانش است. تیمی که ابتدای فصل ۳۵ ورودی داشت و بسیاری از بازیکنانش به دلیل شرایط نامناسب مالی حاضر به تمدید نشده و جدا شدند، اکنون در رده پنجم است و فرصت زیادی برای رسیدن به رده دوم و یا حتی صدر جدول لیگ یک را دارد. نتیجه نگرفتن پارس جنوبی در ۵ هفته ابتدایی سبب شده بود تا بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبال، جایگاه رزاقی راد روی نیمکت این تیم بوشهری را متزلزل می‌دانست اما مدیران پارس جنوبی با اعتماد به این مربی جوان، نتیجه ثبات و صبر خود را گرفته‌اند. "ثبات" واژه‌ای است که در فوتبال ایران غریب است و بسیاری از مدیران باشگاه‌های ایرانی حتی حاضر نیستند به مربی جدید خود، نیم‌فصل فرصت دهند و اگر مربی نیم‌فصل نتیجه نگیرد، او را برکنار می‌کنند. اتفاقی که در پارس جنوبی رخ نداد و خیلی زود هم ثمره آن دیده شد.

حالا ایمان رزاقی‌راد، ۱۵ هفته وقت دارد تا بتواند کاری را انجام دهد که بسیاری از کارشناسان لیگ یک، آن را در حد معجزه می‌دانند؛ باید دید پارس جنوبی می‌تواند پس از ۲ سال دوری دوباره به لیگ برتر برگردد یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.