کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: شرایط تیم قابل قبول است و من و اعضای هیئت مدیره باشگاه از خطیبی حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: شرایط تیم قابل قبول است و من و اعضای هیئت مدیره باشگاه از خطیبی حمایت می‌کنیم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید محرابی پس از شکست ۲ بر صفر آلومینیوم مقابل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که از کادرفنی تیمش حمایت می‌کند، گفت: صددرصد حمایت می‌کنیم، هنوز ۳ بازی از نیم فصل دوم گذشته و ما مشکلی نداریم. از نظر ما و هیئت مدیره شرایط قابل قبول است و به شدت از خطیبی حمایت می‌کنیم، ان‌شاءالله کارش را محکم ادامه خواهد داد.

عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص تغییر و تحولات در فدراسیون عنوان کرد: اجازه دهید که اعضای فدراسیون فوتبال در این باره پاسخ بدهند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در خصوص گلزنی حامد پاکدل و خوشحالی گل او تصریح کرد: مشکلی وجود ندارد، پاکدل یک بازیکن حرفه‌ای است و باید کارش را انجام دهد، در حال حاضر در خدمت پرسپولیس است و باید بهترین عملکردش را داشته باشد، زمانی هم که در آلومینیوم بود همینطور بود. برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.