هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد انتقاد و فشارهایی که به استقلال وارد می‌کنند، جایز نیست.

هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد انتقاد و فشارهایی که به استقلال وارد می‌کنند، جایز نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین حسین‌زاده پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: تیم ما پس از ۱۸ هفته بدون شکست است و امروز هم خدا را شکر می‌کنیم که بازی را بردیم. گلی که زدم با تلاش تک تک بازیکنان به ثمر رسید و خوشحالم یک برد دیگر بدست آوردیم.

وی در مورد اینکه پس از اینکه مدتی از ترکیب اصلی دور بود، بار دیگر بازیکن ثابت استقلال شده است، یادآور شد: فکر می‌کنم بازی با فجرسپاسی شیراز و گل‌گهر سیرجان بیرون بودم و در هفته‌های اخیر در ترکیب اصلی بازی کردم. اگر کادرفنی راضی باشد بازی می‌کنم و اگر راضی نباشند روی نیمکت می‌نشینم و تیم را تشویق می‌کنم.

هافبک استقلال در خصوص اینکه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نتوانست در اردوی آخر تیم ملی فوتبال حضور داشته باشد، گفت: به خاطر بدشانسی و مثبت شدن تست کرونایم تیم ملی را از دست دادم و تلاش می‌کنم در اردوی بعدی حضور داشته باشم.

حسین‌زاده در واکنش به برخی انتقادها از نحوه بازی آبی‌پوشان گرفته تا بحث سربازی دو بازیکن این تیم گفت: این مسائلی خللی در تیم ایجاد نمی‌کند. کارمان را انجام می‌دهیم و بازی‌ها را می‌بریم. این انتقادها و فشارها به استقلال جایز نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.