کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد به ادعای سرمربی آلمانی خود درباره دلیل عدم حضور او در بازی مقابل استون‌ویلا واکنش نشان داد.

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد به ادعای سرمربی آلمانی خود درباره دلیل عدم حضور او در بازی مقابل استون‌ویلا واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد به سرمربی خود رالف رانگنیک بابت ادعایش درباره عدم حضور این بازیکن در بازی شب گذشته (شنبه) برابر استون‌ویلا پاسخ داد.

رانگنیک در پایان تساوی ۲-۲ شیاطین سرخ در خانه تیم تحت هدایت استیون جرارد مدعی شد عدم حضور مارسیال در فهرست بازیکنان من‌یونایتد به دلیل امتناع بازیکن از سفر به خانه حریف بوده است. غیبت مارسیال در این بازی به شایعه جدایی او از من‌یونایتد دامن زد اما این بازیکن فرانسوی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به این شایعه پاسخ داد.

مارسیال نوشت: من هرگز از بازی برای منچستریونایتد امتناع نکرده‌ام. ۷ سال است که از آمدنم به من‌یونایتد می‌گذرد و در این مدت هرگز به شیاطین سرخ و هوادارانش بی‌احترامی نکرده‌ام و نخواهم کرد.

گفته می‌شود که باشگاه سویا قصد دارد برای جذب مارسیال به عنوان بازیکن قرضی به منچستریونایتد پیشنهاد بدهد اما برای انتقال او یک مانع وجود دارد که آن عدم توافق طرفین درباره سهم پرداختی‌شان از حقوق بازیکن است. گویا طرف انگلیسی می‌خواهد که سویا بیش از نیمی از حقوق ۱۳۰ هزار پوند در هفته مارسیال را متقبل شود اما تیم آندلسی قبول نمی‌کند. مارسیال پیش از این هم از نیوکاسل پیشنهاد داشت اما آن را رد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.