نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی برگزار می‌شود که به احتمال زیاد علی صانعی فردا مجددا به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال جوانان انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته فوتسال هفته گذشته برای رسیدگی به چند موضوع از جمله سرمربیگری تیم فوتسال جوانان تشکیل جلسه داد. در این جلسه اسامی مربیان مختلف مورد بررسی قرار گرفت و روی بعضی از گزینه‌ها بحث و بررسی شد.

علی صانعی که پیش از این هدایت تیم زیر ۲۰ سال ایران را بر عهده داشته و با این تیم به عنوان نخستین قهرمانی در آسیا هم دست یافته است، گزینه جدی اعضای کمیته فوتسال بود.

قرار است فردا چهارشنبه جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم تشکیل بشود تا تصمیم کمیته فوتسال در هیات رئیسه هم بررسی و تصویب شود. به نظر می‌رسد علی صانعی در پایان این جلسه مجدداً هدایت تیم جوانان را بر عهده بگیرد تا این تیم را برای مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی (کافا) که برای نخستین بار برگزار می‌شود (بهمن ماه و در کشور قرقیزستان) آماده کند.

همچنین بعضی از خبرها حاکی از احتمال تصمیم گیری درباره وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال و معرفی وحید شمسایی به جای سیدمحمد ناظم الشریعه است. گفته می‌شود شمسایی حتی روز گذشته صحبت‌هایی با شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال انجام داده ولی احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال تاکید کرده است که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان در دستور کار هیات رئیسه قرار ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.