سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: روی یک موقعیت نصف و نیمه گل خوردیم و ۸۰ دقیقه روی دروازه گل‌گهر بودیم ولی با وجود موقعیت‌های خیلی زیاد نتوانستیم بازی را برگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: روی یک موقعیت نصف و نیمه گل خوردیم و ۸۰ دقیقه روی دروازه گل‌گهر بودیم ولی با وجود موقعیت‌های خیلی زیاد نتوانستیم بازی را برگردانیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و فکر می‌کنم هر دو تیم فوتبال فوق‌العاده خوبی ارائه دادند. روی یک موقعیت نصف و نیمه گل خوردیم و ۸۰ دقیقه روی دروازه گل‌گهر بودیم ولی با وجود موقعیت‌های خیلی زیاد نتوانستیم بازی را برگردانیم.

وی اضافه کرد: این طبیعت فوتبال است و امروز روز خوش‌شانسی ما نبود ولی از لحاظ فوتبالی دست بچه‌هایم را می‌بوسم. افتخار می‌کنم که سرمربی چنین تیمی هستم. با تمام وجود بچه‌ها مقابل گل‌گهری که می‌دانیم چقدر خطرناک است به میدان رفتند. یک ویترین کامل افتخارات روی نیمکت این بود. امیر قلعه‌نویی روی هر نیمکتی بنشیند آن نیمکت وزن خودش را دارد. امروز تیم با شجاعت کامل بازی کرد ولی در ضربات آخر بدشانس بودیم. متنفرم از اینکه بدشانسی را به زبان بیاورم ولی این اتفاق در این بازی رخ داد. باید برای بازی بعدی خودمان را آماده کنیم. بازی حساسی در پیش داریم و باید این دیدار را فراموش کنیم.

سرمربی هوادار درباره عملکرد خط حمله تیمش عنوان کرد: همه باید در فاز حمله و دفاع همکاری کنند. ضعف‌مان در گلزنی در این بازی را فقط گردن مهاجمان‌ نمی‌اندازیم. بالای ۱۵ ضربه ایستگاهی داشتیم و این خیلی آمار خوبی است. در بازی‌های قبلی هم برای هر بازی برای ایجاد موقعیت کامل بودیم. وقتی تیمی گل نمی‌زند مشکل فقط برای مهاجمان نیست، همانطور که در دفاع همه باهم کار می‌کنند. مدافعان معمولا سرزن‌های خوبی هستند و امیدوارم بیشتر تلاش کنند تا بتوانیم گل بزنیم. باید ساختار حمله‌ را درست کنیم و نیم فصل به فکر راه چاره‌ای باشیم.

عنایتی درباره امیر سامان سلطانی داور این بازی گفت: داور فوق‌العاده خوب کار کرد و به او خسته نباشید می‌گویم. او کاملاً مسلط بود و فقط من به وقت اضافه نیمه اول شک داشتم. وقتی تیمی مثل گل‌گهر ار دقیقه ۱۰ دنبال اتلاف وقت است یعنی ما خیلی خوب بودیم. امروز از آن روز‌هایی بود که گل‌گهر خیلی دوست داشت وقت کشی کند و پیروز شود. وقت اضافه‌ای که در نیمه دوم گرفته شد منصفانه بود.

وی درباره حواشی این بازی یادآور شد: همه چیز خوب بود و اگر افرادی از بالا (روی سکو) حرف‌هایی می‌زدند من به دل نمی‌گیرم. کسی از بالا بی ادبی نکرد و من به این موضوع احترام می‌گذارم. هوادار اگر احساسی شد و چیزی گفت باید مقداری صبوری کنیم. هیچ بی احترامی نشد و از دیروز که وارد این شهر شدم همه اتفاقات مثبت و خوب بود.

عنایتی درباره اینکه نیمکت تیمش را آرام می‌کرد، گفت: گاهی وارد احساسات می‌شویم و استرس بر ما غلبه می‌کند و این در همه جای دنبا طبیعی است و شاید اینجا شدتش بالاتر باشد. کنترل نیمکت‌ها دست داور چهارم است و اگر داور خودش تحریک‌کننده نباشد همه چیز درست می‌شود. باید روی این مسئله کار کنیم. امروز داور چهارم خیلی با احترام برخورد کرد و مشکل خاصی نبود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )