مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: مراحل اداری انجام بازی با نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه نقش جهان انجام شده و قطعاً با این تیم در اصفهان بازی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: مراحل اداری انجام بازی با نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه نقش جهان انجام شده و قطعاً با این تیم در اصفهان بازی خواهیم کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، ایزد سیف‌الله‌پور گفت: قطعاً چهارشنبه در نقش جهان از نفت مسجد‌سلیمان میزبانی خواهیم کرد و مراحل اداری و صدور مجوزها انجام شده است. از همکاری سازمان محترم لیگ و هیئت فوتبال اصفهان کمال تشکر را دارم. جا دارد تشکر و سپاس خودم و تمام عوامل باشگاه نساجی مازندران را از شخص محمدرضا ساکت مدیرعامل محترم باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کنم چرا که در سخت‌ترین شرایط زمانی باشگاه نساجی مازندران جهت میزبانی (در روزهایی که از حداقل امکانات به حق باشگاه نساجی مازندران در استان خودمان محروم هستیم) همه گونه همکاری را انجام دادند تا در بهترین استادیوم حال حاضر کشور (نقش جهان) بازی برگزار کنیم و شرمنده هواداران خود نباشیم.

وی ادامه داد: عاجزانه از شخص اول استان مازندران جناب حسینی پور استاندار محترم تقاضا می‌کنم تا دستور بازسازی و تعویض چمن استادیوم شهدای ساری جهت میزبانی مطلوب باشگاه نساجی را صادر کرده و با بررسی روزانه و سرعت بخشیدن به انجام این کار، به میزبانی ما مقابل پرسپولیس در دور برگشت برسانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.