کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان با بیان اینکه برای انجام بازی خداحافظی به اردوی ملی بازگشته است، گفت: چه سارا قمی باشد چه نباشد، همه سرباز تیم ملی هستیم و هدفمان رسیدن به موفقیت است.

سارا قمی کاپیتان تیم‌ملی فوتبال زنان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازگشتش به اردوهای تیم‌ملی پس‌از خداحافظی از فوتبال، گفت: قرار نبود به تیم‌ملی بازگردم، طی آخرین صحبتی که با کادر فنی داشتم، به دلیل این‌که کاپیتان تیم‌ملی بوده‌ام و سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده ام یک بازی خداحافظی برگزار شود. قرار بود بازی خداحافظی با تیم ازبکستان در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

ملی‌پوش تیم زنان ادامه داد: به‌همین دلیل وارد اردوی قبل شدم اما متأسفانه در روز دوم اردو متوجه شدیم تیم ازبکستان به ایران نمی‌آید و بازی تدارکاتی لغو شده‌است. تا انتهای اردو کنار بازیکنان ماندم. پس‌از برگزاری اردوی نخست، صحبتی با کادر فنی داشتیم تا در این اردو نیز کنار بازیکنان بمانم و تجربیاتم را در اختیار آن‌ها قرار دهم.

قمی ادامه داد: خوشبختانه شرایط اردو خوب است، پس‌از پایان این اردو تصمیم‌گیری نهایی را انجام خواهم داد که بمانم یا بروم. تمام این‌ها باید با توجه به تصمیمات کادر فنی باشد. هدفمان موفقیت تیم ملی است، همه سرباز تیم‌ملی هستیم. چه سارا قمی بماند چه نماند، امیدوارم تیم‌ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا نتیجه خوبی کسب کند. هدف همه ملی‌پوشان رسیدن به موفقیت است. باید انرژی مثبت دهیم و دست‌به‌دست یکدیگر با همدلی مسابقات را به پایان برسانیم تا تیم ملی از گروه خود صعود و به جام‌جهانی راه پیدا کند.

ملی پوش تیم فوتبال زنان ایران گفت: کار سختی در پیش داریم اما امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد. تا به امروز هیچ بازی تدارکاتی برگزار نشده‌است. کادر فنی و فدراسیون تلاش زیادی انجام دادند تا دیدار تدارکاتی برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد و به‌همین دلیل کار بیشتر از گذشته سخت‌ شده‌است. به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتبال زنان می‌گویم به کادر فنی تیم‌ملی ایمان دارم. در این مدت که آنها در اردوهای ملی حضور دارند تاکنون حال‌وهوای بازیکنان، اردوو کادر فنی را این‌گونه ندیده‌ام، همه از ته دل برای هدفشان می‌جنگند. امیدوارم مثل همیشه شگفتی‌ساز شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.