کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کادرفنی پرسپولیس بار دیگر تصمیم به تغییر ترکیب این تیم برای حل مشکل گلزنی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار تهران با نتیجه دو - دو سبب شد تا شاگردان یحیی گل محمدی با سقوط به رتبه ششم جدول بار دیگر مورد نقد پیشکسوتان خود قرار بگیرند.

سرخپوشان پایتخت پس از تعطیلی تمرین روز گذشته خود از امروز برای تقابل با پیکان تهران آماده می‌شوند. یحیی گل محمدی که تا کنون چهار بار ترکیب اولیه خود را در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر تغییر داده است قصد دارد برای این بازی هم جای بازیکنان را تغییر دهد.

برنامه‌های تاکتیکی جدید پرسپولیس برای این تغییر در جهت گل زدن این تیم خواهد بود تا آنها بتوانند در محوطه جریمه حریف خود فشار بیشتری روی پیکان وارد کنند تا با استفاده از اشتباهات خط دفاعی به گل برسند.

سرمربی پرسپولیس از عملکرد چند بازیکن خود در هفته‌های قبل اصلا راضی نیست و می‌خواهد آنها را نیمکت نشین کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.