سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید وضعیت تیمش را در آستانه دربی مادرید تشریح کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید وضعیت تیمش را در آستانه دربی مادرید تشریح کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته هفدهم لالیگای اسپانیا در دربی مادرید پذیرای اتلتیکومادرید هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: این بازی تنها سه امتیاز ندارد، بلکه تقابل با رقیب مستقیم در دربی است، برای همین بازی خاصی است. ما فردا برای کسب سه امتیاز و خوشحال کردن هواداران‌مان بازی خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص وضعیت بازیکنانش اظهار داشت: بنزما وضعیت خوبی دارد و فردا بازی خواهد کرد. مایلم از کادرفنی‌ام تشکر کنم چون تمامی بازیکنان‌مان به جز سبایوس به لحاظ فیزیکی در وضعیت خوبی هستند. سبایوس هفته آینده با تیم تمرین خواهد کرد. گرث بیل به ترکیب بازگشته و فردا می‌تواند بازی کند. بیل در وضعیت خوبی است و آماده بازی در ترکیب اصلی است، اما پیش از این بازی در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد. او آماده و باانگیزه برای بازی فردا است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مواجهه با این پرسش که «کدامیک از بازیکنان اتلتیکو را دوست دارید؟»، اظهار داشت: گریزمان، سوارس، دِپُل، مدافعان میانی ، اوبلاک و ... . در ترکیب اتلتیکو بازیکنان فوق‌العاده زیادی وجود دارد. اتلتیکو رقیبی خوب و سرسخت است. به نظرم بازی خوبی خواهد شد و هواداران هر دو تیم از بازی لذت خواهند برد.

کارلتو همچنین در خصوص سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید گفت: من نمی‌توانم درباره کارهایی که سیمئونه در اتلتیکو کرده، صحبت کنم. او در اتلتیکو کارهای مهمی کرده و آنها را به جمع بهترین تیم‌های اروپایی رسانده است. سیمئونه با تیمش جام‌هایی برده است و این کارش را بی‌عیب و نقص کرده است. تمام مربیان می‌خواهند مدت طولانی در یک باشگاه بمانند و امضای خود را در آنجا به جا بگذارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من ارزش قهرمانی در لالیگا را به انداره جام‌های دیگر می‌دانم. لیگ قهرمانان اروپا مهمترین تورنمنت در سطح جهان است. لیگ هم تورنمنت مهمی است. حقیقت این است که من تاکنون فاتح لالیگا نشده‌ام و برای همین انگیزه بالایی برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارم.

دربی مادرید در حالی از ساعت ۲۳:۳۰ فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو آغاز می‌شود که رئال مادرید در حال حاضر با ۳۹ امتیاز صدرنشین لالیگاست و اتلتیکومادرید هم با ۱۰ امتیاز کمتر رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.