کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

یک رسانه فرانسوی گزارشی از روند انتقال سردار آزمون، مهاجم زنیت روسیه به لیون منتشر کرد.

یک رسانه فرانسوی گزارشی از روند انتقال سردار آزمون، مهاجم زنیت روسیه به لیون منتشر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Foot-Sur فرانسه، سردار آزمون در حال نزدیک شدن به تیم لیون است. قرارداد این بازیکن با زنیت تابستان ۲۰۲۲ پایان می‌یابد و زنیت برای عدم انتقال رایگان آزمون قیمت ۸ میلیون یورو را برای فروش او در نقل و انتقال‌های زمستانی تعیین کرده است.

طبق اعلام این رسانه، سردار آزمون قرارداد خود را با زنیت تمدید نکرد و پیشنهاد لیون فرانسه برای انتقال او بسیار جدی است. لیون مهاجمان خود را به دلیل شرکت در جام ملت‌های آفریقا برای مدتی در اختیار نخواهد داشت و به همین دلیل جذب سردار آزمون را در دستور کار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.