مدافع میانی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت، این تیم در دیدار مقابل استقلال چند برابر بازی‌های دیگر انگیزه دارد و به دنبال کسب امتیاز در بازی روز جمعه خواهند بود.

مدافع میانی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت، این تیم در دیدار مقابل استقلال چند برابر بازی‌های دیگر انگیزه دارد و به دنبال کسب امتیاز در بازی روز جمعه خواهند بود. حامد شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط نساجی در آستانه بازی با استقلال گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و انگیزه بالایی داریم تا بتوانیم در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم. بازی برابر استقلال و پرسپولیس بازی‌های خاصی محسوب می‌شوند و این بازی‌ها را میلیون‌ها بیننده تماشا می‌کنند. به همین دلیل انگیزه ما نسبت به بازی‌های دیگر چند برابر است، چون می‌خواهیم توان فنی‌مان را نشان دهیم و در نهایت یک نتیجه خوب بگیریم. استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است، ولی هدف ما این است که در ورزشگاه آزادی آنها را متوقف کنیم.

وی در مورد محرومیت ساکت الهامی و اینکه آیا قبول دارد حرکات این مربی می‌تواند به خودش و نساجی ضربه بزند، تصریح کرد: در فوتبال ایران گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که حتی آرام‌ترین مربیان هم از کوره در می‌روند. الهامی خصوصیات خاص خودش را دارد و هیچ وقت نمی‌خواهد منافع نساجی به خطر بیفتد و وقتی می‌بیند که حق تیم ضایع می‌شود واکنش نشان می‌دهد. طبیعتاً غیبت او به ضرر نساجی است، ولی الهامی در تمرینات و در رختکن به ما انگیزه و انرژی می‌دهد. ما باید با غیبت الهامی کنار بیاییم و البته تلاش خودمان را بیشتر کنیم تا این موضوع آسیب زیادی به تیم نزند.

مدافع تیم فوتبال نساجی در پایان اظهار داشت: ما امسال تیم خوبی داریم و مطمئناً می‌توانیم با حمایت هواداران اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. اگر ورزشگاه‌ها باز شود بدون شک از حمایت هواداران بهره خواهیم برد و این اتفاق مثبتی برای نساجی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.