سرمربی تیم ملی فوتبال هلند از دست شاگردانش به خاطر از دست دادن شانس صعود زودهنگام به جام جهانی ۲۰۲۲ ابراز ناراضی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند از دست شاگردانش به خاطر از دست دادن شانس صعود زودهنگام به جام جهانی ۲۰۲۲ ابراز ناراضی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال هلند با عوض کردن پیروزی ۲ بر صفر با تساوی ۲-۲ در بازی شب گذشته (شنبه) در خانه مونته‌نگرو، شانس قطعی کردن صعودی زودهنگام به جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد. هلندی‌ها تا دقیقه ۸۲ با دو گل از میزبان خود پیش بودند اما با دریافت دو گل در عرض تنها ۴ دقیقه برد را با تساوی عوض کردند. و این موضوع نارضایتی شدید لوئیز فن‌خال را به همراه داشت.

سرمربی لاله‌ها درباره نتیجه بازی به شبکه NOS‌ هلند گفت: ما بازی خوبی انجام ندادیم. پیروزی در چنگ ما بود و من نمی‌‌توانم توضیح دهم که چگونه آن را از دست دادیم. حریف با آرایش ۱-۴-۵ بازی می‌کرد و به این ترتیب مشخص بود که کار ما سخت است. با این وجود ۲ بر صفر پیش افتادیم اما در حالی که بعد از آن باید حفظ توپ و بازی را کنترل می‌کردیم تمرکزمان را از دست دادیم. ما درباره کارهایی که می‌بایست در این بازی انجام می‌دادیم توافق کرده بودیم اما درست زمانی که نمی‌بایست، توپ‌ها را لو دادیم. به هرحال الان چاره‌ای جز پذیرش نتیجه بازی نداریم و برای بازی بعدی مقابل نروژ آماده شویم. یک فرصت بزرگ را از دست دادیم اما هنوز هم در گروه‌مان بهترین شرایط را برای صعود داریم. برای من از هر چیزی مهمتر این است که همه بازیکنانم تمام تلاش‌شان را انجام دادند.

فن‌خال در ادامه با اشاره به مصدومیت استفان دفرای مدافع اینتر که جای خود را به ماتیس دلیخت داد، راجع به شانس وی برای حضور در مصاف سه‌شنبه شب برابر نروژ گفت: دفرای شانسی برای حضور در بازی بعدی ندارد اما من انتظار دارم که فرنکی دیونگ، جورجینیو واینالدوم و آرنات دانیوما در آن بازی حضور داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.