یک رسانه اسپانیایی دلیل دعوت نشدن هافبک میانی تیم فوتبال ناپولی به اردوی تیم ملی اسپانیا را با وجود عملکرد خود او در هفته‌های اخیر فاش کرد.

یک رسانه اسپانیایی دلیل دعوت نشدن هافبک میانی تیم فوتبال ناپولی به اردوی تیم ملی اسپانیا را با وجود عملکرد خود او در هفته‌های اخیر فاش کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس اسپانیا اعلام کرد که فابیان رویس به دلیل اختلافی که با سرمربی تیم ملی اسپانیا، لوئیس انریکه در جریان رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ پیدا کرد، به اردوی ماتادورها برای دو دور پایانی بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ دعوت نشده است.

رویس ۲۵ ساله یکی از بهترین بازیکنان این فصل تیم ناپولی بوده است. او در ۱۵ بازی‌اش برای این تیم در تمامی رقابت‌ها ۳ گل زده و ۳ پاس گل داده است. با این وجود انریکه او را برای مصاف با یونان و سوئد به اردوی ماتادورها دعوت نکرد. اسپانیایی‌ها بازی اول‌شان در خانه یونان را با یک گل به سود خود به پایان رساندند اما بازی سخت‌تر آنها یکشنبه هفته پیش رو مقابل سوئد زلاتان ابراهیموویچ است.

به گزارش آ اس رویس به دلیل اختلافاتش با انریکه در یورو ۲۰۲۰ به این زودی‌ها نمی‌تواند انتظار دعوت شدن به اردوی تیم ملی اسپانیا را داشته باشد هرچند که انریکه در نشست خبری اخیرش مدعی شد که درهای بازگشت به تیم ملی به روی بازیکن ناپولی باز است.

رویس که سال ۲۰۱۸ از تیم رئال بتیس به ناپولی پیوست، اولین بازی ملی‌اش برای اسپانیا را سال ۲۰۱۹ زمانی که هدایت این تیم به صورت موقت برعهده روبر مورنو بود انجام داد و بعد از آن هم ۱۴ بار دیگر برای کشورش بازی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.