کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی اهل جمهوری چک تیم ملی فوتبال لبنان بازی با ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را یک فینال سرنوشت‌ساز خواند.

سرمربی اهل جمهوری چک تیم ملی فوتبال لبنان بازی با ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را یک فینال سرنوشت‌ساز خواند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال لبنان در آخرین تمرین خود در ورزشگاه البابلیه تحت هدایت ایوان هاشک روی جنبه‌های تاکتیکی و تداوم آمادگی بدنی بازیکنان برای بازی بازی با ایران تمرکز کرد. اردوی این تیم با پیوستن بازیکنان باقی مانده لژیونر از سوئد و مالزی تکمیل شد. این اردو از یکشنبه گذشته آغاز و نشست‌های تجزیه و تحلیل فنی نیز برگزار شد. ایوان هاشک بی‌صبرانه منتظر تقویت شخصیت تیمی‌اش در چهار بازی اخیر مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است که باعث قرار گرفتن تیمش در رده سوم جدول گروه A با ۵ امتیاز شد.

ایوان هاشک در خلال تمرین روز گذشته به بازیکنان تیم ملی فوتبال لبنان توصیه کرده تا برخورد واقع‌بینانه و متوازنی با رخدادهای بازی با حریف برجسته‌ای همانند ایران داشته باشند. همچنین با عملکرد متمایز در خطوط دفاعی و حمله تصویر مثبتی از خود به نمایش بگذارند. سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان به شاگردانش تاکید کرد که بازی با ایران یک فینال سرنوشت‌ساز است.

لبنان در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه A قاره آسیا ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه فردا (پنجشنبه) هفته جاری میزبان ایران است.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (۸ امتیاز)، لبنان (۵ امتیاز)، امارات (۳ امتیاز)، عراق (۳ امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.