رسانه روسی به مخالفت فیفا با حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های ملی فوتبال لبنان و ایران واکنش نشان داد.

رسانه روسی به مخالفت فیفا با حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های ملی فوتبال لبنان و ایران واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه راشا تودی؛ فدراسیون جهانی فوتبال با مخالفت حضور هواداران در دیدار تیم‌های ملی فوتبال لبنان و ایران در ورزشگاه صیدا در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ضربه سختی به لبنان و هوادارانش زد.

تیم ملی فوتبال لبنان امیدوار بود در دیدار حساسش برابر ایران از حضور ۶۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه صیدا بهره ببرد. حتی فدراسیون فوتبال لبنان تعهدنامه رسمی دولت این کشور مبنی بر رعایت الزام‌های امنیتی و بهداشتی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا فرستاد.

هاشم حیدر، رئیس فدراسیون فوتبال لبنان نیز به خبرگزاری فرانسه گفت: همیشه مشتاق بودیم دیدارهای سرنوشت‌ساز را در خانه و پیش‌روی هواداران‌مان برگزار کنیم. این موضوع با توجه به رقابت تیم ملی لبنان برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ اهمیت زیادی دارد. ما از حق میزبانی بازی با حضور تماشاگران برخوردار هستیم و با توجه به ارسال تضمین‌های امنیتی از سوی مقام‌های عالی لبنان به فیفا امید به حضور تماشاگران داریم. میان ما و فیفا که دارای استاندارهای امنیتی متفاوتی است تضاد وجود دارد. فیفا یک شرکت خصوصی را مامور ارزیابی شرایط امنیتی لبنان کرد.

تیم ملی فوتبال لبنان برابر تیم‌های ملی ایران و امارات در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه A قاره آسیا در روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان به میدان خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (هشت امتیاز)، لبنان (۵ امتیاز)، امارات (سه امتیاز)، عراق (سه امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) هم رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.