کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

با اعلام معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور مسببان و عامل پرونده ویلموتس به‌زودی معرفی خواهند شد.

با اعلام معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور مسببان و عامل پرونده ویلموتس به‌زودی معرفی خواهند شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور درباره پرونده مارک ویلموتس اظهار داشت: اعضای هیئت رئیسه که قرارداد و اسناد پرونده ویلموتس را امضا کردند، معرفی شدند. مهدی تاج هم معرفی شده و پرونده‌اش در حال رسیدگی است.

وی در ادامه افزود: ما برای اعلام حکم منتظر هستیم که نتایج بررسی‌ها و رأی دادگاه‌های بین‌المللی اعلام شود. پرونده از نظر سازمان بازرسی کامل ارائه شده و بازجویی‌ها انجام شده و ما هم همه اسناد را در اختیار سازمان قرار دادیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.