مهاجم انگلیسی تیم تاتنهام که شایعه پیوستن‌‌اش به منچسترسیتی شنیده می‌شود نخواهد توانست تیمش را در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر همراهی کند.

مهاجم انگلیسی تیم تاتنهام که شایعه پیوستن‌‌اش به منچسترسیتی شنیده می‌شود نخواهد توانست تیمش را در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر همراهی کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه سان انگلیس، هری کین شب گذشته (شنبه) سرانجام از تعطیلاتش برگشت تا تمریناتش را در تیم فوتبال تاتنهام از سر بگیرد. او جزو آن دسته از بازیکنان انگلیسی بود که به خاطر حضورش در فینال یورو ۲۰۲۰ تعطیلات طولانی‌تری دارند اما کاپیتان سه‌شیر دیرتر از موعدی که انتظار می‌رفت به تمرینات برگشت و همین موجب شد این شائبه به وجود آید که مسی برای هموار شدن انتقالش به سیتی، باشگاه را تحت فشار گذاشته است. البته کین شخصاً این موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد که به موقع و طبق قراری که با باشگاه گذاشته بود به تمرینات برگشته است.

طبق اعلام نشریه سان، قرار است که کین پس از سپری کردن دوره قرنطینه‌ ۵ روزه‌اش به خاطر سفر به باهاماس از طریق فلوریدا، با نونو اسپریتو سرمربی جدید تاتنهام صحبت خواهد کرد و در صورتی که به او بگوید که واقعاً قصد جدایی دارد، سرمربی پرتغالی مدیران باشگاه را برای رضایت دادن به فروش او متقاعد خواهد کرد چرا که او نمی‌خواهد شروع کارش در تاتنهام بیش از این تحت الشعاع حواشی مربوط به کین باشد.

با این حال کین چه در تاتنهام بماند چه برود، بازی اول سفیدپوشان لندن در فصل جدید لیگ برتر انگلیس را که اتفاقاً برابر من‌سیتی هست (شنبه هفته آینده) را از دست می‌دهد چرا که باید مدت قرنطینه را سپری کند و بعد اجازه شرکت در تمرینات را خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.